3/15/2013

emelie pt.2

den spännande fortsättningen som jag vet att ni alla väntat på kommer här:
 efter helgen blev det kallt igen. jag var glad ändå. emelie var tveksam,
 dagen efter la bellevilleoise, vi blev nämligen tatuerade där

 jag visar min innerliga kärlek till påven
 det mysigaste med att bo med någon är när man kommer hem från jobbet
och denne någon har bjudit över agnes, så man bara slår sig ner och får
kaffet serverat. agnes bodde förövrigt i min lägenhet innan mig, så hon känner
sig som hemma.

 vad som skulle bli emelies sista kväll (hon missade flyget) firade (?) vi
med att gå på mysig restaurang i fjärde. fett god mat och grym service. 
 ful gruppbild i SNÖ!!!!
och så ska väl de mysiga gatumusikanterna få vara med också, snipp
snapp snut, så var sagan om emelie slut!

Inga kommentarer: