3/13/2013

emelie pt.1

hej du blogg som gud glömde. jag har inte haft tid för dig för jag har varit på semester... eller snarare, emelie har varit här och hon projicerade sin semester på mig. alltså jag gick så långt till att köpa vykort... här kommer iallafall lite bilder jag tog med semesterkameran!
 fredag tillbringades på bus palladium, emelie hade en sån där snyggdag
som är få förunnat.
 på uteservering lördag. sjutton plus och sol! TAGET. 
 emelie illustrerar hur hennes toppar ser ut...
 obligatorisk turistbild
 beviset på att det var fint väder. alla människor kryper ur sina grottor.
 och jag köpte godis, MUMS FILIBABBA

 och varsina snygga feta tröjor
 lite häng på aux folies, vi pratade lite med några svenska tjejer och erbjöd
dom att slå sig ner med oss. vi förstod båda två efteråt varför dom inte ville
det...
på kvällen blev det la bellevilleoise, så jävkla oklart bild! FORTSÄTTNING FÖLJER
DAMAMDMAMDMAMDMSMMAMMMMMMAAAA

Inga kommentarer: