1/13/2013

instabomb

här kommer mitt liv enligt instagram i en riktig härva, inte det minsta
tidsenligt tyvärr.
 fick en liten farvälgåva av anna innan jag åkte tillbaka hit, hennes boyfriend
hade bränt ut fyra säsonger av vänner till mig, woop.
var hemma i två och en halv vecka, försökte förstå mig på hur man
öppnade nya kinderleksaken..
 var ute och åt så. himla. god. mat på en fransk restaurang med familia
 och bara älskade att vara i min favoritstad
 hängde med den här killen typ hela tiden
 åt på bk sena nätter
 drack kaffe med moa på damatteo
 var hemma hos annis mest hela tiden
 fikade med mamma på finaste fiket i alelyckan
 åkte hiss på nyårsafton
 var hemma hos frida och johan i deras nya lägenhet vid stigbergs.
så himla perfekt lägenhet.
 och så var ju miranda hemma, första gången vi hängde i hemmamiljö,
gick till manana såklart och ölade på andra lång efter.
 åkte hiss med klara och klara 
 bakade 
 åt sushi ute i kylan med johannes
 var uppe i värmland och firade jul och fick se lite snö
 och ja, här var det lite rörigt. en morgon i montmartre då jag åt frukost
på en knäpptyst gata, detta var alltså innan jul och jag åkte hem.
 och en fika med lovisa och miranda på vårt bästa franska fik, också innan 
hemresa
 hemma kramade jag ihjäl denna lilla varelse
 som var så himla söt och låg i bastun hela tiden när vi var och hälsade
på släkten.
 i mitten av december fyllde jag år, fick glasstårta med ljus av L och M
 gjorde mig lite födelsedagsfin
 här är första kvällen i göteborg. då var jag så trött så jag trodde jag skulle
stupa ett tag. hade varit vaken i ett dygn och natten innan sovit tre timmar.
och en fin lampa på en fransk restaurang. jag åt en efterrättscrepe
som brann när jag fick in den. rätt coolt änna.

Inga kommentarer: