2/11/2014

"hej du. ville bara säga att jag är kär i dig nu. snälla kan du svara på mitt sms för jag fryser om tårna och mår illa och jag kan inte fokusera på det jag håller på med." 
"hej. du har inte skrivit till mig på sex timmar. det är personligt rekord. ville bara säga grattis". "hej. jag gillar dig, gillar du fortfarande mig?"
"hej. kommer du ihåg mig? häromnatten drömde du att jag var gift och du blev besviken." "hej. du drömde om mig innan du ens träffat mig och efter en vecka sa du att du höll på att bli kär i mig. sen berättade jag en sak och grät och du sa att jag ännu inte skrämt iväg dig. men nu har det gått sex timmar och åtta minuter."
"hej. vad hände?"
"hej. mina risbollar som du låg och tittade på i förrgår slutade att fungera nu. dom var min trygghet och du också på ett sätt. ingen av er fungerar för mig just nu. jag är lite rädd."
"hej. är du död?"
"hej. jag vet att du haft en dålig dag och så och att du är med en kompis nu. men jag är alldeles själv och har haft en ganska bra dag. snälla svara"
"hej. jag har min mobil exakt vid mitt lår. så att jag märker direkt om du skriver. överväger att lägga den långt bort."
"hej. ville bara försäkra mig om att du inte skrivit ett sms och glömt skicka. hade du det?"

Inga kommentarer: