5/24/2013

la liste

hur ser ditt skrivbordsunderlägg ut?

en bild när du var fjorton
haha, hittade bara denna som femtonåring på nians bal. bästa bilden.

en bild på dig prick nu, med webbkameran bara
fredagsfin och allt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det absolut sorgligaste som hänt dig i år?
det var nog när mitt ex berättade att han hade träffat någon. det var jättejobbigt och jag grät spannar. samtidigt är det ju som det ska, men man kan ju bli ledsen ändå.

det absolut roligaste som hände förra året?
det kan typ ha varit när jag, frida och klara spelade på kontiki. jag hade så HIMLA roligt den kvällen.

senaste tre sms:en
* Aa :)
*Ja! :DDD
* Hej, jag har fått paket av dig!! Ska öppnas på söndag antar jag?? Puss mamma

aktuell obsession
musik: daft punks nya plattis och ted gärdestad
tv-serie: kollar faktiskt inte på någon just nu........
kläder: är jättetrött på allt jag äger (har i paris).
mat: BANANPANNKAKOR! bästa som hänt mig.

drömkille/drömtjej
ja det är fortfarande jason schwartzman! och glasblåsaren då. eller bara någon snygg fransman.

bild från den bästa festen i ditt liv
ja alltså det är ju så himla svårt att säga. men här är utanför underjorden i ettan eller tvåan. och vi hade så himla roligt där. det var liksom det enda stället man kom in på (och man fick kämpa för det). alla "coola" äldre människor hängde där, det var där jag hånglade med mitt ex fösta gången. och alltså kicken när man blev insläppt. den känslan VAR oslagbar!

ett jobb du inte kan tänka dig
typ telefonförsäljare. kan inte tänka mig något mer otillfredsställande.

en sak du stör dig på hos andra
människor som är loja. som liksom inte säger vad dom tycker om saker och ting, som inte "har" någon egen åsikt och bara håller med andra. jag är typ motsatsen till det så det skär sig.

en dålig sida hos dig själv
jag blir jätteirriterad när folk är sena. haha jag blir så himla sur verkligen. men det är jobbigt att vänta!

bild på dig för exakt fyra år sedan

en maträtt du är sugen på
ostbågar och svenskt godis, ja jag räknar det som en maträtt

dina planer för helgen
idag ska jag och julia till dirty dick, och sen evetuellt carmen. imorgon ska jag simmelisimma med lisa och sen typ dega i soffan och kolla på film. MATMARKNAD på söndag! veckans happening!

Inga kommentarer: