4/18/2013

finbesök

i helgen kom mina två systar och pappa på ett blixtbesök till paris, 
som vanligt förvandlades jag till turisten och tog tusen bilder...
 jag bad dom köpa en träningstidning till mig då jag ska bli fit, jag visste
ju att jag skulle få för det. här sitter erica och driver om allt hon läser. jaja.




 på lördagen skymtade vi lite sol och tillbringade första delen av dagen
på menageriet i jardin des plantes. gulliga djur, men små burar.


 och efter en lunch på mitt jobb tillbringade vi andra halvan på pompidou.
jag har varit där femtioelva gånger, men tröttnar liksom inte. nu var vi lite
övertrötta och väldigt oseriösa, vilket bara gör det ännu bättre.
 och sen efter att ha "landat" lite och blivit utskällda i notre dame gick
vi till bar du marché för middag. jag tar med alla dit.

och på söndagen slog sommaren till på riktigt med 25 grader och sol. pappa
firade det med att tappa plånboken och sedan åkte dom hem vid ett-tiden.
jag satt kvar i solen hela dagen tills de ringde från jobbet och jag fick hoppa in..


Inga kommentarer: