2/12/2013

lördag

i lördags åkte jag ut till tjotahejti (skadad av att på ile de la cité) och gick på inflyttningsmys
hos Shan. bilderna är Bon's, han har tyvärr ingen blogg att länka till..
ursäkta två bilder på mig, men blir ALDRIG bra på bild förutom just denna dag,
så måste få dela med mig av min tillfälliga skönhet.

alltå haha, fjärde våningen i huset var inredd typ såhär. alltså en hel våning. det
var så himla konstigt när man kom upp där och såg allt detta. tydligen hade en
tant dött där så teorin om att det var något slags minnestempel uppstod. här
är förresten ellen. hon är en av de smartaste och roligaste människorna jag träffat.

och jag måste ju berätta. ellen kommer från san fran, och har bott i italien i några år.
men så höll hennes visa på att gå ut och hon ville stanna i europa. så hennes vän sa
att hon hade en kompis som skulle kunna gå med på att gifta sig med henne så att hon
fick stanna. så ellen började träffa den här killen (i paris då), bara det att dom blev kära
på riktigt så dom sket i att gifta sig för att det hade blivit konstigt. men nu två år senare
har dom faktiskt gift sig, av kärlek. så himla fint tycker jag!

Inga kommentarer: