2/23/2013


lite såhär har paris sett ut de senaste månaderna:


det kom jättemycket snö som stannade i ett par dagar i januari (i skrivande stund
snöar det igen)
jag bakade en äpplepaj och pajade ugnen, he. he. heeeeeeee
  gick på lite museum, grand palais


vid lite olika tillfällen har vi druckit alkoholhaltiga drycker
så har jag suttit på sjukhus och väntat på miranda som var sjuker
vid lite olika tillfällen har vi dansat på chez moune
och mitt bästa fynd! candelaria, åh fiiiinaste baren med godaste drinkar
jag har gått på x antal promenader
försökt partaja på andy wahloo, men det var fermé, attans
sen kom det lite soli, och jag hade nya dojor
kafferep
fint i jardin des plants

lite mer sol och letan efter något öppet i paris en måndag = nada
och hur mitt liv ser ut just nu: i onsdags fick jag ont i munnen igen, JÄVLA visdomstand tänkte jag, here we go again. så jag började vänta ut smärtan. på fredag när jag kom till jobbet insåg jag dock att det kanske inte bara skulle gå över av sig självt. så jag bröt ihop framför min chef, haha stackars chef, varpå han bokade en akuttid till mig hos tandis. så nu äter jag antibiotika och painkillers med morfin i. jag har så satans perkele ont, har inte ätit fast föda sen i onsdags, jag jobbar, men sen ligger jag bara på soffan och äter yoghurt. enligt tandläkaren bör jag kunna äta som vanligt på måndag igen. åh herre. grät typ hela dagen igår för att det här förpestar mitt liv så mycket. blir jag frisk från det här ska jag aldrig klaga på något annat någonsin igen (förutom magsjuka och ångest).

Inga kommentarer: