2/19/2013

jag har så himla svårt att sova. jag somnar inte, eller så vaknar jag mitt i natten och kan inte somna om. jag ser take this waltz, jag ser svenska top model, jag ser vänner, jag ser one day, jag tänker att jag kommer somna då. men det gör jag inte. istället får det mig att tänka på annat och sedan håller tankarna mig vaken. jag tycker att jim strugess påminner lite om han med plasthjärtat. så jag tänker på det. jag blundar och ser hans leende framför mig. liksom fast han har åldersstreck vid ögonen är leendet så barnsligt. när han lutade sig fram och bad mig berätta om min vecka. och så tänker jag på den kvällen jag faktiskt somnade, men istället missade alla sms, samtal och honom. mest tänker jag på vad synd det är att han bor på andra sidan jorden, att jag kanske aldrig mer får lyssna på hans hjärtslag när han somnat, de låter lite som en tickande klocka. allt han lämnade mig var minnen och en förkylning. 
dommage 

Inga kommentarer: