1/23/2013

f-week



okej, så jag är pepp på livet just nu. lyssnar på denna asbraiga remixen och putsar på det yttre. miranda har en vän här så ikväll blir det kalas. och det finaste hände precis på jobbet. jag jobbar lunchpass på en restaurang i finare paris i ett kvarter fullt med företag. därför är det i princip bara företagsmän som kommer och äter, så det blir mycket stammisar. en av mina favvisar är en man som är svensk. nu har jag ett namn men innan var han antingen "oj här kommer en stilig herre" alt. "svensken som alltid kommer in vid tre". denne man sprang iaf in på reston idag och jag kollade klockan och tänkte, hm den är ju halv sex, QUE PASA?! men, det visade sig att han hade blivit trött på mitt ständiga tjat om min brist på franska vänner så han bestämde sig för att ta saken i egna händer. så ikväll ska jag ut med honom, hans flickvän och deras vänner, "nån fashion-week-grej". så hiiiiimla gulligt. och nervöst.

Inga kommentarer: