12/05/2012

ONE DAY IN PAROJS

nu ska ni få se på grejer, jag spenderade idag en hel dag med min kamera!
häftigare grejer har hänt, men med tanke på att min legat och samlat damm
på en hylla senaste månaderna är jag rätt stolt.
 så, en ledig dag kan se ut såhär: diska (klappar mig själv på axeln)
jag i hissen, lat 
 sen blev det stan, här är kisspaus på fin toalett på paul's
 ett djävligt slött place de vosges
 jag höll mig under så många tak som möjligt
 sedan mötte jag upp den här pricken som bokade en hembiljett,
skönt att fira jul hemma tycker vi!
 miranda var stolt över mig för att jag äntligen tagit mig i kragen och vågade
köpa den här. haha, nyfiken. så roligt att man fick den i en brun påse med. 
 sen delade vi på sushi, fattiga :(
 miranda grät en tår när jag slog på blixten, men är det kameradag så
är det. här är vi på charlotte, tog en happy hourdrink och hälsade på
lovisa.
hiss igen. köpte mat med, klapp på andra axeln
 
hehehhehe. köpte dessa på zara. unna sig bör man annars dör man.

Inga kommentarer: