10/10/2012

WELCOME TO MAAA CRIB

i äkta mtv-anda välkomnar jag er nu till mitt 200 kvm stora penthouse i Paris!
typ...
 här ser ni en liten del av mitt kök, men viktigast av allt ser ni mitt nya
diskställ som jag införskaffade idag. 1,5 euro gick det på och det är
fullkomligt totalt hopplöst!
 och sedan mannen alla talar om, UGNEN. det verkar nämligen bara vara
jag i hela parre som har en ugn. så nu kommer folk komma hit, låna den
och så får jag mat i utbyte. helt fantastiskt!
 här är ett litet skrivbord. så här kommer jag spendera min tid med tråkiga
franskaglosor och klurig grammatik. 
 igår fann jag en hemlig skivgömma. detta är inte allt. det finns typ
tre hyllor till med lika mycket skivor. och det är bra musik! Beatles,
Kinks, Radiohead, Koop, you name it!
 liten soffa, redan stökigt....
 ett annat fynd jag gjorde på 1,5 euroaffären (var visst inte 1 euro) var
nya skosnören! kanoners!
jag använder min hyresvärds askkoppar som ljuskoppar. ikealjus,
svenskt ska det vara!
och lite arty hipster sådär på väggen! bra smak ändå hon som bor här

1 kommentar: