10/23/2012

 min dagliga prommiz från skolan
 såg 50/50 en regnig dag med ostbågar OCH popcorn, ska det
vara så ska det. det är ju förövrigt senaste tillskottet bland mina
fabulösa filmtips. en söt liten film att gråta en skvätt till.
 jag har köpt en fab phone med. näh, älskar den faktiskt. 
 varit ute med dessa, vi hamnade till sist på en klubb som hette tröskeln
på svenska, egentligen hette den nåt liknande franskt ord. det var så
jävla mycket folk, och jag har nog aldrig svettats så mycket, men det
var också jävligt kul. jag älskar fulklubbar där man får vara ful.
 bakisfrulle, jag är trots allt i parizz.
 just det, det är ju sommar här nu. så jag hänger i köket och pluggar
och har det allmänt gött. förut lade jag mig i fönstret och somnade
så himla skönt. som att sova på balkongen på sommaren. - balkongen.
 en annan dag på väg hem från skolis
sen en dag i skolan snackade vi kända familjer i våra respektive
länder. jag pratade såklart om familjen skarsgård, nej förlåt menar
ju skarsgärd såklart!

Inga kommentarer: