7/22/2012


vad har du på dig?grå mjukisbyxor jag köpte i sjunde klass, ett par svarta strumpor. topless, håller på att dra bort att avflagnande hud från mina boobies.

älskar att vara ensam hemma.Hur mår du?

jodå. har precis sett tre avsnitt av true blood, druckit en liter cola och ätit en halv påse ostbågar, så nu är jag inte bakis längre!
Vad önskar du just nu?
att jag hittar en lägenhet jättesnabbt och smärtfritt. 
vad har du ätit idag?
scones, sushi, ja och ostbågarna då!
vad ska du göra imorrn?
imorgon ska jag åka ut till ön och hänga på henkes veranda, röka massa camel activate och bara chilla på grillen.
och på söndag?
ja, nu är det ju en hel vecka kvar till dess, men jag hoppas att jag antingen ligger död i soffan och är asbakis men ändå fett nöjd över att inte jobba, alternativt att jag hänger med Johannes. Eller båda. 
vem saknar du?
jag saknar min vän som jag inte träffat sen början av juni.
senaste köp?
ostbågar och cola (hehe mitt liv verkar kretsa runt just dessa).
vad skrattade du senast åt?
antagligen åt något som Kristin Bauer van Straten sa i true blood. alltså hon är min största idol. love her.
vad grät du senast åt?
i fredags fick jag reda på att min pappas bästis gått bort. då tappade jag andan och grät för att det är så orättvist.
vem sov du senast med?
min vän agge när vi var i grekland. ah samma rum som mamma med, men det räknas kanske inte?
vad läser du just nu?
1Q84 första delen (läs)
senast sedda film?
hm, det var nog good morning vietnam när vi var i skåne.
Vilken svordom använder du mest?
fan är definitivt först, sen kommer väl fitta, kuk, hora, satans jävla fan helvete, osv. usch jag får ofta höra att jag svär för mycket. ska jobba på det!
Vem var den senaste som ringde dig?
henkiboy
Har du dejtat någon av en annan religion?
nja. tror inte det.
senast 3 inkomna sms?
"hej från blåbärsskogen! vill du vara snäll och skicka Anders mobilnummer. puss mamma" (hehe)
"haha ja det var ett spännande sammanträffande. okaj, du får helt klart berätta mer om det, tex i helgen. är väldigt ledig tror jag. läget bra annars?"
"när stänger din affär?"
 Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
”pratade du med pappa?" till mamma
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
NUTIDA KONST helt klart
Vilken är din favoritfrukt?
hmmmmmmmm. typ... jag vet inte. har väl ingen favorit. allt funkar.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
alltså alla ni kan komma på. jag sa det till ale och henrik igår att jag borde skriva en bok om alla. men här är några: elin kling, sarah jessica parker, mary kate olssen, hon som spelar dottern i american horror story, veronica maggio, chubaka, osv osv. jag måste ha världens mest tråkigaste utseende, inget unikt.
Vad är du rädd för?
att folk ska dö.
En person du tycker är snygg?
om jag bara får säga en så säger jag en ung leonardo dicaprio
Blir du lätt svartsjuk?
nej, faktiskt inte.
Din favoritkaraktär ur en serie?
jonathan ames i bored to death såklart, dum fråga.
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
angeliccccca
Vilket språk hade du velat lära dig?
alla i hela världen
Vad för sorts killar faller du för?
dom som tilltalar mig
Vart vill du åka just nu?
jag hade lätt åkt till australien och tagit med alla mina vänner och bara chillat i en månad.
Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
för tidigt att börja tänka på. 

Inga kommentarer: