11/06/2010

bildlista

Hade lite tråkigt. Hittade en bildlista här: www.prick.blogg.se.

Vilken årstid tycker du allra bäst om?


Det finns ju faktiskt inget mysigare än juletider.

Vilken bok ligger på ditt nattduksbord just nu?

Jonathan Safran Foers mästerverk. Är helt tagen.

Om du bara fick lov att äta en sak resten av livet, vad skulle du välja?

Sushi.

Om du bara fick lov att klä dig i en färg resten av livet, vilken skulle du välja?

Blått. Johannes tycker jag passar så bra i det.

Vad är det viktigaste att du hinner göra innan du bara är stoft?

Uppleva massa kärlek.

Vilket är det bästa ordet som finns?

Mys.

Vilken egenskap önskar du att du besatt?

Jag önskar att jag var lite bättre på att acceptera mina misstag.

Vem skulle du vilja vara om du varit en helt annan person?
Jonathan Safran Foer.
Var i hela världen skulle du vilja befinna dig just nu?

Jag hade inte bangat en våffla och kaffe på Kauf dich glucklich i Berlin.

Inga kommentarer: