7/19/2009

åh mitt hjärta du får aldrig gå ifrån mig

Jag kom äntligen hem från den lilla hålan högbo (dom har inte ens en mataffär) som kan vara fin på sitt sätt. ibland. På vägen hem höll jag precis på att somna när jag hör en välbekant röst från radion. Vem är det om inte Gabbe. Några minuter senare hör jag en välbekant låt. Vilka är det om inte makthaverskan. Kul tänkte jag. När jag kommer hem ser jag att emmaboda har gjort ett spelschema. Kul tänkte jag igen. Och Moa har kommit hem och Tilda. Kul tänkte jag för tredje gången. Imorgon ska vi träffas + min och henriks boyfriends. (är lite osäker på om isak är min pojkvän och tim henriks eller tvärtom? henrik?)
KUL!

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh! då blir jag femte hjulet, sjätte sinnet, åttonde dvärgen, 102 dalmantinen. kul. /moa

caspian sa...

Tim är min pojkvän! isac din, jag är moas. så är det.