1/18/2012


alltså ska jag vara en regelrätt bloggare borde jag ju döpa detta inlägg
till "kattungar, isbjörnar och en veckoplanering". typ. fast jag tycker det
är så himla tråkigt, kom på något nytt? så jag döper det inte alls! men
jag tänkte vara en regelrätt bloggare och skriva en liten lista på saker
jag tycker är väldigt bra just nu (egentligen bara för min egen skull).

* några dagar i veckan får jag åka bil till jobbet och väl där har vi så
himla roligt tillsammans.
* jag och min kompis har bokat en resa till london i februari.
* på torsdag ska jag och lovisa ha "frukostmöte".
* på fredag kommer lönen!!!!
* på lördag spelar first aid kit på bengans.
* på söndag ska jag på personalfest.

3 kommentarer:

Malin Aurora sa...

Aw isbjörnen<3

Lovisa sa...

Jag tycker våran frukostdate var ganska bäst!!!!

felicia sa...

Haha, jag hatar det där med bloggrubriker. På blogg.se måste man döpa sina inlägg, vare sig man vill det eller inte. När det är slut på idéer och man bara vill posta inlägget brukar det bli sådär "kattter, isbjörnar o.s.v