1/27/2009

den sjunde spårvagnen



Idag gav jimmie mig fridas halsduk som han har haft i flera månader fast det är inte fridas halsduk det är julias mammas halsduk jag hade på mig den hela dagen och frida fick den inte fastän vi träffades får se hur länge jag kommer att ha den nu det är den vandrande halsduken undrar om julias mamma någonsin får den tillbaka?
Jag fick precis ett sms av Julia, hon tog sjuan till gamlestan, hon har åkt vilse.
"Johanna. Jag är så jävla borta. Jag råkade ta 7: an till gamlestan, sen var det så mycket folk så jag kom inte av förän på bellevu."
Det roliga är att det har hänt oss förr, man lär sig nog aldrig att sjuan är ett osäkert kort.
Snart ska vi slåss, vi ska slåss för allt vi är värda, för dig, för er, för alla, alla vi vill slå, ska vi slå.
Och vi ska slå hårt.

1 kommentar:

. sa...

jag vill slåss mer
jag ska kolla hela hälsans program nu!